Sunday, March 6, 2011

Skuad Kamera : Penyebar Risalah Lucah dan Fitnah

Lihat risalah di tangan lelaki ini
Demi kemenangan UMNO-BN  sanggup melakukan apa saja. Meneyebar risalah lucah dengan membuat provokasi, nyatalah UMNO-BN hilang maruah diri. Seharusnya untuk memancing undi , carilah idea-idea yang menarik supaya penundi tertarik dengan UMNO-BN, bukan dengan sekadar  menghalalkan cara menyebar fitnah sebagai ketandusan modal politik. Begitulah UMNO-BN, dulu, kini dan selamanya jahat, khianat dengan kerja-kerja fitnah. 
Baca selanjutnya di bawah ini ..
Akhirnya terungkai siapakah dalang penyebaran risalah lucah dan fitnah yang selama ini bertebaran di Merlimau. Akhirnya Skuad Kamera dapat menjejaki dihari terakhir penamaan calon mengenai taktik kotor pihak lawan.

Penyebaran risalah lucah dan fitnah telah dinafikan oleh pihak lawan dan mengatakan bahawa pihak PAS yang membuat risalah tersebut dan menuduh bahawa sebaran ini adalah dari pihak PAS. Maka segala-galanya telah terbukti dengan adanya gambar di atas.

Lokasi tersebut adalah berdekatan dengan pekan Merlimau berhampiran dengan pasar Merlimau. Keadaan itu menjelaskan bahawa pihak lawan sudah berada di tahap kemuncak dan tidak lagi mampu mencari isu yang berkaitan fakta maka disebrkan fitnah tersebut.

Sebentar lagi pendedahan MIC memberi beras kepada penduduk. Ikuti perkembangan ini sehingga proses pengundian selesai. Skuad Kamera akan buktikan segala-galanya tentang kepincangan pihak lawan.
Penyebar fitnah ini siapa?
Penyokong manakah ini?
Segala-galanya adalah dari pihak lawan

Skuad Kemera - N26 Merlimau

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...