Friday, May 28, 2010

Shamsul Iskandar Akan Dedahkan Skandal Rosmah


KOTA BHARU 27 Mei - Ketua Angkatan Muda KEADILAN, Shamsul Iskandar Mohd Akin dijangka akan membuat pendedahan yang mengejutkan berhubung kerakusan Umno-Barisan Nasional yang berusaha merampas tanah Pengkalan Tentera Udara DuRaja Malaysia Sungai Besi melalui seorang usahawan muda berbangsa Cina yang didakwa mempunyai hubungan rapat dengan isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor.
Ketika berucap semasa Perasmian Bersama Kongres AMK dan Wanita KEADILAN di Kelantan Trade Centre malam tadi, tanpa mendedahkan indentiti individu tersebut Shamsul berkata usahawan muda tersebut lulusan The Wharton School of Business, sebuah institut pengajian perniagaan yang terkenal di University of Pennsylvania di Amerika Syarikat.
Shamsul berkata ahli perniagaan muda yang kaya raya itu pernah mendapat liputan luas dalam akhbar berpengaruh Amerika, The New York Times kerana bersosial dengan artis terkenal Hollywood seperti Lindsay Lohan dan Megan Fox.
Dalam laporan itu beliau dikatakan menghabiskan AS$50,000 (RM175,000) semalam untuk berfoya dan pernah menghadiahkan 200 botol arak berjenama 'Crystal' pada harga AS$1,000 (RM3,500) sebotol sebagai kejutan majlis hari jadi Megan Fox.
"Ini menunjukkan tidak bermakna seseorang itu berpelajaran atau berkelulusan tinggi akan menjadikan beliau seorang yang mampu berjasa kepada rakyat dan negara.
"Dalam kes ini nyata individu yang dimaksudkan menggunakan kepandaian beliau untuk merompak harta rakyat dengan menggunakan pertalian rapat beliau dengan isteri Perdana Menteri.


Suarakeadilan

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...